عکس ،پاورپوینت،اس ام اس ،نرم افزار و هر چیزی که بخوای

تم زیبای حباب ها برای ویندوز xp

تم ویندوز xp

اگر از ظاهر ویندوز xp خودتان خسته شدید و می خواهید یک تنوعی به ظاهر ویندوزتان دهید کافی است تم حبابی ویندوزxp را در  پوشه  'C:WindowsResourcesThemes'کپی کنید.

برای دانلود این تم زیبا با ادامه مطلب بروید.

ادامه مطلب

[ سه شنبه 1 بهمن 1392برچسب:تم,تم ویندوزxp, ] [ 10:27 ] [ shey2nak ] [ ]

تبدیل ظاهر به ویندوز ۸ با نرم افزار Windows 8 Transformation Pack 6.5

ویندوز8

Windows 8 Transformation Pack نرم افزاری مناسب برای تبدیل ظاهر ویندوزهای XP , Vista و Seven به ویندوز ۸ می باشد. ظاهر ویندوز ۸ سر و صداهای زیادی را ایجاد کرده است و شاید کاربرانی که هنوز قصد ندارد این ویندوز را انتخاب کنند ، نیاز به تجربه ای از ظاهر ویندوز ۸ و محیط کاربری آن داشته باشند. با این نرم افزار میتوان گفت ۹۰ درصد ظاهر کاربری ویندوز ۸ را تجربه خواهید کرد چرا که تمامی قسمت ها از آیکون ها گرفته تا صفحات روشن خاموش و نمایش پنجره ها به ویندوز ۸ تبدیل خواهند شد. این نرم افزار بر روی هر دو نسخه های ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی ویندوزها سازگاری خواهد داشت.

ادامه مطلب

[ دو شنبه 11 شهريور 1392برچسب:تم ویندوز8 ,ویندوز 8,تم ویندوز, ] [ 10:47 ] [ shey2nak ] [ ]

دانلود ویندوز ایکس پی Windows XP Pro SP3 (x86) May 2013

ویندوز xp

ویندوز اکس پی (Windows XP) در طی این چند سال که از انتشار آن می گذرد دچار تغییر و تحولات بسیار زیادی شده است در واقع بعد از انتشار سرویس پک ۲ این ویندوز، مایکروسافت که از فروش ویستا که سود آن چنانی بدست نیاورد تصمیم گرفت نسخه ی جدیدی از ویندوز ایکس پی را منتشر کند تا ضررهای ویستا را تا حدودی جبران نماید این نسخه ی جدید ویندوز ایکس پی را با نام سرویس پک ۳ روانه بازار نمود. در این نسخه جدید نواقص و عیب هایی که در سرویس پک دو به چشم میخورد تا حد بسیار بالایی رفع شد و ضریب امنیتی ویندوز تا حد مطلوبی ارتقا یافت. اما همچنان در این نسخه هم اشکالاتی وجود دارد که مایکروسافت برای رفع این نواقص در هر ماه آپدیت هایی را برای این نسخه منتشر می کند تا کاربران با دریافت آنها مشکلات سیستم عامل خود را بر طرف کنند.هم اکنون نسخه جدید این ویندوز با آپدیت تا ۱۵٫۵٫۲۰۱۳ برای دانلود آماده شده است. دقت داشته باشید که این نسخه ، نسخه ی Professional می باشد. در این نسخه مشکل برقرار ارتباط و شناسایی درایورهای SATA به کلی برطرف شده و ویندوز کاملا Genuine می باشد.

ادامه مطلب

[ چهار شنبه 23 مرداد 1392برچسب:ویندوز xp ,ویندوز, ] [ 12:5 ] [ shey2nak ] [ ]

زندگی حشرات بر روی محیط دسکتاپ شما !‏

تا به حال شده تا هنگام کار با رایا‌نه ، یک مگس روی مانیتور شما بنشیند ؟ 

نشستن پروانه روی مانیتور میتونه خیلی جالب باشه و راه رفتن یک سوسک بر روی مانیتور احتمالا موجب ترس کاربر هم میشه!

حالااگر قرار باشه هر کدوم از این موجودات رو به صورت مجازی در محیط دسکتاپ خود داشته باشید چه ؟

در ادامه چند نرم افزار بسیار کوچک و رایگان معرفی میشه که با استفاده از آن میتوانید محیط دسکتاپ رایانه خود را محل رفت و آمد حشرات و جانوران مختلفی از جمله ، مگس ، سوسک ، کفشدوزک و پروانه کنید .



 

 

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلب

[ سه شنبه 1 مرداد 1392برچسب:نرم افزار ,دسکتاپ,حشرات,جالب, ] [ 11:15 ] [ shey2nak ] [ ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد